Rózsa Sándor fia, Han Solo

Nem én találtam ki, bevallom, hogy Cserna-Szabó András legyen az idei év első Értsünk Szót műsorának a vendége, mint a Sömmi című Rózsa Sándor regény szerzője.

Ilyenkor mindig kell valami vicceset produkálni, valami szilveszteri wihihiwahahát, én pedig nem vagyok ebben menő, és nem vagyok erre vevő. (onnan látszik a szakmai gyengeség, hogy az ember a hülye szóvicceknek nem tud ellenállni)

Szóval meg akartam úszni ezt a buli utáni adást valami könnyű, de nem értelmetlennel. Egyszer készítettem egy interjút a mai stand up szcéna egyik meglehetősen felkapott figurájával. Azóta is viszketegségem van ettől a mindenkinek feleljünk meg és ne kockáztassunk semmit automata humortól közepes habzással,  na ilyent nem akartam még egyszer. Így hallgattam a szóra, és meghívtam Cserna-Szabót.

Végül sokkal több lett ez a beszélgetés, mint megúszás, nem biztos, hogy könnyű, helyenként erőszakot, nyomokban történelmi horror-abszurdot is tartalmaz. Van benne tanulság is, például reméljük, idén a jó győz a rosszban is.

  1. van még egy interjú-alany ötletem, egy valódi Sötét lovagot képzeltem a mikrofon elé. Még nem tudom, hogy tényleg kérdezni kell-e, és ha igen, akkor nekem kell-e kérdezni? Majd eldől.

 

Itt hallgatható Cserna-Szabó